Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieRSSFB

Oblężenia

Jak na porządny tytuł ze stajni Heroes przystało, podczas rozgrywki w Heroes Online natkniemy się na bitwy z przeciwnikami w specjalnych lokacjach zwany oblężeniami. Celem każdego oblężenia jest zniszczenie wszelkich jednostek zdolnych do walki (niczym w poprzednich częściach serii) oraz wież obronnych (w wersjach HoMM na komputer nie było to konieczne), do których musimy się przedrzeć poprzez zniszczenie fortyfikacji w postaci murów i bramy.
Poniższy spis zawiera statystyki wszystkich oblężeń w stosunku do jednego gracza. Oblężenia dla 2 graczy będą miały inny rozkład wojsk.

STRAŻ WYŻYNNYCH KLANÓW / BUNTOWNIK OKUPANT

[LIST=1]
  • Przewidywany poziom bohatera: 6-8.

  • Wytrzymałość murów i wież: 922 HP (bama), 1 080 HP (wieże) oraz 1 350 HP (mury).

  • Obrażenia od Wieży: 144 od Mocy.

  • Inicjatywa Wież: 1.

  • Wytrzymałość Miotacza Płomieni: 729 HP.

  • Obrażenia Miotacza Płomieni: 180 od Ognia od Ataku Płonącym Dzbanem, 72 od Ognia Arkatha, pozostawia debuff zadający 90 obrażeń od Ognia co rundę przez 2 rundy, odnawia się 3 rundy. Ataki obszarowe.

  • Ilość Przeciwników: 90 Minotaurów Wyżynnych Klanów. / 90 Zbiegłych Ghuli rozdzielonych na 2 grupki po 53 i 37 sztuk.

  • Zdolności Specjalne: Potężne Natarcie u Minotaurów Wyżynnych Klanów. / Demoralizujące Natarcie u Zbiegłych Ghuli.


  • STWORZENIA Z WYBRZEŻA

    [LIST=1]
  • Przewidywany poziom bohatera: 16-19.

  • Wytrzymałość murów i wież: 7 907 HP (brama), 9 302 HP (Wieże) oraz 11 628 HP (mury).

  • Obrażenia od Wieży: 1 238 od Mocy.

  • Inicjatywa Wież: 29.

  • Obrażenia od Miotacza Płomieni: 1 548 od Ognia od Ataku Płonącym Dzbanem, 774 od Ognia Arkatha, pozostawia debuff zadający 929 obrażeń od Ognia co rundę przez 2 rundy, odnawia się 3 rundy. Ataki obszarowe.

  • Wytrzymałość Miotacza Płomieni: 6 279 HP.

  • Ilość Przeciwników: 114 Kenshi z Jadeitowego Wybrzeża rozdzielone na 2 oddziały po 63 i 51 sztuk i 570 Wanizame z Jadeitowego Wybrzeża rozdzielone na 2 oddziały po 296 i 274 sztuki.

  • Zdolności specjalne obrońców: Przyspieszenie u Kenshi, Osłabiający Kontratak u Wanizame.

  • RZEZIMIESZKI CZARNEGO KŁA

    [LIST=1]
  • Przewidywany poziom bohatera: 19-22.

  • Wytrzymałość murów i wież: 11 819 HP (brama), 13 905 HP (Wieże) oraz 17 382 HP (mury).

  • Obrażenia od Wieży: 1845 od Mocy.

  • Inicjatywa Wież: 29.

  • Obrażenia od Miotacza Płomieni: 2 306 od Ognia od Ataku Płonącym Dzbanem, 1 153 od Ognia Arkatha, pozostawia debuff zadający 1384 obrażeń od Ognia co rundę przez 2 rundy, odnawia się 3 rundy. Ataki obszarowe.

  • Wytrzymałość Miotacza Płomieni: 9 386 HP.

  • Ilość Przeciwników: 145 Oszustów Czarnego Kła rozdzielonych na 2 oddziały po 89 i 56 sztuk, 654 Bandytów Czarnego Kła rozdzielonych na 2 oddziały po 413 i 241 sztuk oraz 49 Żołnierzy Czarnego Kła..

  • Zdolności specjalne obrońców: Pobudzenie u Żołnierzy Czarnego Kła, Osłabiający Pocisk u Oszustów Czarnego Kła, Zatruty Strzał u Bandytów Czarnego Kła.

  • BANDYTA CZARNEGO KŁA

    [LIST=1]
  • Przewidywany poziom bohatera: 23-27.

  • Wytrzymałość murów i wież: 20 858 HP (brama), 25 539 HP (Wieże) oraz 30 774 HP (mury).

  • Obrażenia od Wieży: 3 266 od Mocy.

  • Inicjatywa Wież: 29.

  • Obrażenia od Miotacza Płomieni: 4 082 od Ognia od Ataku Płonącym Dzbanem, 1 633 od Ognia Arkatha, pozostawia debuff zadający 1 960 obrażeń od Ognia co rundę przez 2 rundy, odnawia się 3 rundy. Ataki obszarowe.

  • Wytrzymałość Miotacza Płomieni: 16 563 HP.

  • Ilość Przeciwników: 74 Oszustów Czarnego Kła, 1 935 Bandytów Czarnego Kła rozdzielonych na 5 oddziałów po 461, 454, 433, 304 i 283 sztuk oraz 80 Żołnierzy Czarnego Kła..

  • Zdolności specjalne obrońców: Pobudzenie u Żołnierzy Czarnego Kła, Osłabiający Pocisk u Oszustów Czarnego Kła, Zatruty Strzał u Bandytów Czarnego Kła.

  • OKUPANT SKAŻONY PUSTKĄ

    [LIST=1]
  • Przewidywany poziom bohatera: 27+.

  • Wytrzymałość murów i wież: 31 944 HP (brama), 37 582 HP (Wieże) oraz 46 977 HP (mury).

  • Obrażenia od Wieży: 5 006 od Mocy.

  • Inicjatywa Wież: 29.

  • Obrażenia od Miotacza Płomieni: 6 258 od Ognia od Ataku Płonącym Dzbanem, 2 503 od Ognia Arkatha, pozostawia debuff zadający 3 004 obrażeń od Ognia co rundę przez 2 rundy, odnawia się 3 rundy. Ataki obszarowe.

  • Wytrzymałość Miotacza Płomieni: 25 367 HP.

  • Ilość Przeciwników: 84 Rycerzy zepsutych przez Pustkę rozdzielonych na 2 oddziały po 46 i 38 sztuk, 127 Kawalerów skażonych Pustką, 775 Mnichów skazonych Pustką, 670 Piechurów skażonych Pustką oraz 469 Łuczników skażonych Pustką.

  • Zdolności specjalne obrońców: Miażdżące Natarcie u Rycerzy zepsutych przez Pustkę, Leczenie u Mnichów skażonych Pustką, Demoralizujący Okrzyk u Piechów skażonych Pustką oraz Potężny Strzał u Łuczników skażonych Pustką.
  • © 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
    Komnaty Might & Magic Heroes Online. Redakcja, kontakt