Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieRSSFB

Bohaterowie

Frakcje

Pierwszy nasz wybór będzie dotyczył frakcji. Te do wyboru mamy aż dwie. Jest Nekropolia i Przystań. Wybór ten wpływa nie tylko na nasze umiejętności oraz dostępne jednostki, ale także na zupełnie inne obszary i zadania w pierwszych dwóch aktach. Dlatego najpierw wybierzmy tę frakcję, która nam się bardziej podoba. Później ewentualnie następną.

Klasy

Każda frakcja ma dostęp do dwóch klas. Tradycyjnie są to klasy mocy i magii.


Rycerz i Rycerz Śmierci

Klasy mocy mogą dowodzić większą ilością jednostek.
Jednostki pod ich dowodzeniem mają nieznacznie lepsze parametry.
Skupiają się głównie na wspomaganiu armii okrzykami bojowymi, ale mogę też nieznacznie zgłębić tajniki magii. Ich atak bezpośredni zadaje spore obrażenia.

Kleryk i Nekromanta

Bohaterowie magii wspomagają swe wojska zaklęciami lub osłabiają nimi przeciwnika.
Potrafią wykonać kilka ruchów w ciągu jednej tury.
Klerycy głównie leczą i błogosławią, a Nekromanci wskrzeszają i przeklinają :P.
Portret, Płeć i Kolor

Ostateczny wybór ma znaczenie kosmetyczne. Płeć wedle preferencji (nikt nikogo nie ocenia :P), na każdą przypadają 3 portrety do wyboru. Są też 3 kolory do wyboru. Warto jednak zaznaczyć, że kolorów będzie jeszcze wiele do zebrania/kupienia podczas waszej przygody. Można także spotkać unikalne avatary (np. avatar anioła z Angel Packa z Humble Bundle).
© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty Might & Magic Heroes Online. Redakcja, kontakt