Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieRSSFB

Przystań

PortretNazwaAtaAtak (decyduje o zadawanych obrażeniach)KonKontratak - obrażenia zadawane przy odwecieIniInicjatywa - decyduje o kolejności ruchu podczas turySzySzybkość (Ruch) - ilość pól jakie stworzenie może przebyć na turęPunkty ŻyciaOdpornościOdporności na ataki fizyczne i magiczneScreenshot
Gwardzista764348
na ataki wręcz20%na magię ciemności0%na magię ziemi0%
na ataki strzelec (strzały)20%na magię ognia0%na magię powietrza0%
na magię światła0%na magię wody0%na magę pierwotną0%

podstawa, atak wręczobrażenia fizyczneDemoralizujący Skowyt

Zamiast ataku wszystkie jednostki w zasięgu otrzymują -12% do zadawanych obrażeń.
Zasięg: 10
Czas trwania: 2 tury
Ilość użyć 1 raz
Wilki potrafią swym skowytem osłabić wrogów będących w zasięgu (-12% obrażeń). Poza tym, nie stanowią większego zagrożenia, aczkolwiek najczęściej będą atakować jako pierwsze.
Pretorianin859442
na ataki wręcz0%na magię ciemności0%na magię ziemi10%
na ataki strzelec (strzały)10%na magię ognia5%na magię powietrza5%
na magię światła10%na magię wody5%na magę pierwotną0%

podstawa, atak wręczobrażenia fizyczneDemoralizujący Skowyt

Zamiast ataku wszystkie jednostki w zasięgu otrzymują -12% do zadawanych obrażeń.
Zasięg: 10
Czas trwania: 2 tury
Ilość użyć 1 raz
Wilki potrafią swym skowytem osłabić wrogów będących w zasięgu (-12% obrażeń). Poza tym, nie stanowią większego zagrożenia, aczkolwiek najczęściej będą atakować jako pierwsze.
Łucznik859442
na ataki wręcz0%na magię ciemności0%na magię ziemi10%
na ataki strzelec (strzały)10%na magię ognia5%na magię powietrza5%
na magię światła10%na magię wody5%na magę pierwotną0%

podstawa, atak wręczobrażenia fizyczneDemoralizujący Skowyt

Zamiast ataku wszystkie jednostki w zasięgu otrzymują -12% do zadawanych obrażeń.
Zasięg: 10
Czas trwania: 2 tury
Ilość użyć 1 raz
Wilki potrafią swym skowytem osłabić wrogów będących w zasięgu (-12% obrażeń). Poza tym, nie stanowią większego zagrożenia, aczkolwiek najczęściej będą atakować jako pierwsze.
Strzelec wyborowy859442
na ataki wręcz0%na magię ciemności0%na magię ziemi10%
na ataki strzelec (strzały)10%na magię ognia5%na magię powietrza5%
na magię światła10%na magię wody5%na magę pierwotną0%

podstawa, atak wręczobrażenia fizyczneDemoralizujący Skowyt

Zamiast ataku wszystkie jednostki w zasięgu otrzymują -12% do zadawanych obrażeń.
Zasięg: 10
Czas trwania: 2 tury
Ilość użyć 1 raz
Wilki potrafią swym skowytem osłabić wrogów będących w zasięgu (-12% obrażeń). Poza tym, nie stanowią większego zagrożenia, aczkolwiek najczęściej będą atakować jako pierwsze.
Kapłan Polowy859442
na ataki wręcz0%na magię ciemności0%na magię ziemi10%
na ataki strzelec (strzały)10%na magię ognia5%na magię powietrza5%
na magię światła10%na magię wody5%na magę pierwotną0%

podstawa, atak wręczobrażenia fizyczneDemoralizujący Skowyt

Zamiast ataku wszystkie jednostki w zasięgu otrzymują -12% do zadawanych obrażeń.
Zasięg: 10
Czas trwania: 2 tury
Ilość użyć 1 raz
Wilki potrafią swym skowytem osłabić wrogów będących w zasięgu (-12% obrażeń). Poza tym, nie stanowią większego zagrożenia, aczkolwiek najczęściej będą atakować jako pierwsze.
Inkwizytor859442
na ataki wręcz0%na magię ciemności0%na magię ziemi10%
na ataki strzelec (strzały)10%na magię ognia5%na magię powietrza5%
na magię światła10%na magię wody5%na magę pierwotną0%

podstawa, atak wręczobrażenia fizyczneDemoralizujący Skowyt

Zamiast ataku wszystkie jednostki w zasięgu otrzymują -12% do zadawanych obrażeń.
Zasięg: 10
Czas trwania: 2 tury
Ilość użyć 1 raz
Wilki potrafią swym skowytem osłabić wrogów będących w zasięgu (-12% obrażeń). Poza tym, nie stanowią większego zagrożenia, aczkolwiek najczęściej będą atakować jako pierwsze.
Kwalerzysta859442
na ataki wręcz0%na magię ciemności0%na magię ziemi10%
na ataki strzelec (strzały)10%na magię ognia5%na magię powietrza5%
na magię światła10%na magię wody5%na magę pierwotną0%

podstawa, atak wręczobrażenia fizyczneDemoralizujący Skowyt

Zamiast ataku wszystkie jednostki w zasięgu otrzymują -12% do zadawanych obrażeń.
Zasięg: 10
Czas trwania: 2 tury
Ilość użyć 1 raz
Wilki potrafią swym skowytem osłabić wrogów będących w zasięgu (-12% obrażeń). Poza tym, nie stanowią większego zagrożenia, aczkolwiek najczęściej będą atakować jako pierwsze.
Słoneczny Jeździec859442
na ataki wręcz0%na magię ciemności0%na magię ziemi10%
na ataki strzelec (strzały)10%na magię ognia5%na magię powietrza5%
na magię światła10%na magię wody5%na magę pierwotną0%

podstawa, atak wręczobrażenia fizyczneDemoralizujący Skowyt

Zamiast ataku wszystkie jednostki w zasięgu otrzymują -12% do zadawanych obrażeń.
Zasięg: 10
Czas trwania: 2 tury
Ilość użyć 1 raz
Wilki potrafią swym skowytem osłabić wrogów będących w zasięgu (-12% obrażeń). Poza tym, nie stanowią większego zagrożenia, aczkolwiek najczęściej będą atakować jako pierwsze.
Blask Chwały859442
na ataki wręcz0%na magię ciemności0%na magię ziemi10%
na ataki strzelec (strzały)10%na magię ognia5%na magię powietrza5%
na magię światła10%na magię wody5%na magę pierwotną0%

podstawa, atak wręczobrażenia fizyczneDemoralizujący Skowyt

Zamiast ataku wszystkie jednostki w zasięgu otrzymują -12% do zadawanych obrażeń.
Zasięg: 10
Czas trwania: 2 tury
Ilość użyć 1 raz
Wilki potrafią swym skowytem osłabić wrogów będących w zasięgu (-12% obrażeń). Poza tym, nie stanowią większego zagrożenia, aczkolwiek najczęściej będą atakować jako pierwsze.
Płomień Chwały859442
na ataki wręcz0%na magię ciemności0%na magię ziemi10%
na ataki strzelec (strzały)10%na magię ognia5%na magię powietrza5%
na magię światła10%na magię wody5%na magę pierwotną0%

podstawa, atak wręczobrażenia fizyczneDemoralizujący Skowyt

Zamiast ataku wszystkie jednostki w zasięgu otrzymują -12% do zadawanych obrażeń.
Zasięg: 10
Czas trwania: 2 tury
Ilość użyć 1 raz
Wilki potrafią swym skowytem osłabić wrogów będących w zasięgu (-12% obrażeń). Poza tym, nie stanowią większego zagrożenia, aczkolwiek najczęściej będą atakować jako pierwsze.
Gryf859442
na ataki wręcz0%na magię ciemności0%na magię ziemi10%
na ataki strzelec (strzały)10%na magię ognia5%na magię powietrza5%
na magię światła10%na magię wody5%na magę pierwotną0%

podstawa, atak wręczobrażenia fizyczneDemoralizujący Skowyt

Zamiast ataku wszystkie jednostki w zasięgu otrzymują -12% do zadawanych obrażeń.
Zasięg: 10
Czas trwania: 2 tury
Ilość użyć 1 raz
Wilki potrafią swym skowytem osłabić wrogów będących w zasięgu (-12% obrażeń). Poza tym, nie stanowią większego zagrożenia, aczkolwiek najczęściej będą atakować jako pierwsze.
Imperialny Gryf859442
na ataki wręcz0%na magię ciemności0%na magię ziemi10%
na ataki strzelec (strzały)10%na magię ognia5%na magię powietrza5%
na magię światła10%na magię wody5%na magę pierwotną0%

podstawa, atak wręczobrażenia fizyczneDemoralizujący Skowyt

Zamiast ataku wszystkie jednostki w zasięgu otrzymują -12% do zadawanych obrażeń.
Zasięg: 10
Czas trwania: 2 tury
Ilość użyć 1 raz
Wilki potrafią swym skowytem osłabić wrogów będących w zasięgu (-12% obrażeń). Poza tym, nie stanowią większego zagrożenia, aczkolwiek najczęściej będą atakować jako pierwsze.
Anioł859442
na ataki wręcz0%na magię ciemności0%na magię ziemi10%
na ataki strzelec (strzały)10%na magię ognia5%na magię powietrza5%
na magię światła10%na magię wody5%na magę pierwotną0%

podstawa, atak wręczobrażenia fizyczneDemoralizujący Skowyt

Zamiast ataku wszystkie jednostki w zasięgu otrzymują -12% do zadawanych obrażeń.
Zasięg: 10
Czas trwania: 2 tury
Ilość użyć 1 raz
Wilki potrafią swym skowytem osłabić wrogów będących w zasięgu (-12% obrażeń). Poza tym, nie stanowią większego zagrożenia, aczkolwiek najczęściej będą atakować jako pierwsze.
Seraf859442
na ataki wręcz0%na magię ciemności0%na magię ziemi10%
na ataki strzelec (strzały)10%na magię ognia5%na magię powietrza5%
na magię światła10%na magię wody5%na magę pierwotną0%

podstawa, atak wręczobrażenia fizyczneDemoralizujący Skowyt

Zamiast ataku wszystkie jednostki w zasięgu otrzymują -12% do zadawanych obrażeń.
Zasięg: 10
Czas trwania: 2 tury
Ilość użyć 1 raz
Wilki potrafią swym skowytem osłabić wrogów będących w zasięgu (-12% obrażeń). Poza tym, nie stanowią większego zagrożenia, aczkolwiek najczęściej będą atakować jako pierwsze.
© 2003-21 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty Might & Magic Heroes Online. Redakcja, kontakt