Autorzy nadchodzącej gry Heroes Online na swym blogu zamieścili nowy artykuł, który przekonuje, że będzie to "prawdziwa gra Heroes", gdyż ma zawierać wszystkie najbardziej charakterystyczne dla serii elementy - rozwój bohatera, walki w trybie turowym, odkrywanie mapy, miasta i inne. Przypomnijmy też najważniejszą różnicę - po raz pierwszy poruszanie się po mapie ma odbywać się w czasie rzeczywistym.
W artykule pojawia się również tło fabularne gry - akcja ma miejsce niedługo po trzecim zaćmieniu (które nastąpiło w 717 RSS, a więc 150 lat po akcji Heroes VI) i dotyczy czasu, w którym Smoczy Rycerze naciskają na armie Przystani i Nekropolii, by rozwiązały swoje konflikty graniczne. Dodajmy, że na screenach przewija się czasem postać o imieniu Vittorio, która choć epizodycznie, to pojawiła się już w historii - w oddzielnym scenariuszu z Heroes V pt. "Smoczy Rycerz". Tam dowiedzieliśmy się, że po zakończeniu działań wojennych Smoczy Rycerze szukali nowych "rekrutów", by uzupełnić swe szeregi, a Vittorio był właśnie jednym z kandydatów. Twórcy ponadto powiedzieli, że w grze spotkamy skądinąd już znajome postacie - m.in. Belketha i Sandro.
Niedługo autorzy mają odpowiedzieć na pytania fanów. Na jedno, zadane przez Kwasową Grotę, wstępną odpowiedź już mamy - w grze w przyszłości pojawi się więcej frakcji, więc nie zostaniemy tylko z Przystanią i Nekropolią na zawsze.
PS. Przypominamy, że dziś jest ostatni dzień nadsyłania prac na konkurs "Ewolucja Ashanu"!
Wasze komentarze (0)
Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.