Nekropolis
Portret | Nazwa | AtaAtak (decyduje o zadawanych obrażeniach) | KonKontratak - obrażenia zadawane przy odwecie | IniInicjatywa - decyduje o kolejności ruchu podczas tury | SzySzybkość (Ruch) - ilość pól jakie stworzenie może przebyć na turę | PŻPunkty Życia | OdpornościOdporności na ataki fizyczne i magiczne | Screenshot | ||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Szkielety to nic innego jak martwe i rozłożone ciała, kierowane wolą Nekromanty. Szkielet jest w jego rękach zwykłą marionetką i wypełnia wszystkie żądania swego pana. Ślepa wierność, niewrażliwość na głód oraz pragnienie, a także brak lęku i zwątpienia sprawiają, że Szkielet uważany jest za wymarzonego sługę. | Szkielet | 5 | 3 | 6 | 3 | 38 |
| |||||||||||||||||||
podstawa, strzelecWstęga Włóczni | ||||||||||||||||||||||||||
Lorem ipsum dolor sit amet, te usu sale fugit denique. At dicam lucilius torquatos vix. Fierent mentitum explicari his et, no sea duis quidam inermis. Ei vitae platonem nec. No agam tritani duo, ne eros ullum qui. | ||||||||||||||||||||||||||
Nekromanci specjalnie wybierają niektóre Szkielety do noszenia magicznych broni i pancerzy, czyniąc je w ten sposób czymś więcej niźli tylko smoczą karmą. Są one szkolone w szybkim ciskaniu oszczepami, dzięki czemu potrafią w mgnieniu oka sprowadzić zagładę na spore obszary. | Szkielet z Włóczniami | 8 | 5 | 7 | 3 | 44 |
| |||||||||||||||||||
podstawa, atak wręczobrażenia fizyczneDemoralizujący Skowyt Zamiast ataku wszystkie jednostki w zasięgu otrzymują -12% do zadawanych obrażeń. Zasięg: 10 Czas trwania: 2 tury Ilość użyć 1 raz | ||||||||||||||||||||||||||
"Zły dotyk boli przez całe nieżycie" - powiedział pewien zasuszony komik. Poza kiepskim dowcipem jednak nie można nic szczególnego o nich powiedzieć. Standardowi żołnierze piechoty. | ||||||||||||||||||||||||||
Ghul to nieboszczyk przywrócony do egzystencji jako Nieumarły - jego skóra jest przegniłą, a członki przeżarte rozkładem. Dusza uwięziona w tym zniszczonym ciele kieruję się bezsensowną wściekłością i nadaje mu siły żywej istoty. Aby zapewnić sobie właściwą kontrolę nad Ghulami, Nekromanci trzymają je na łańcuchach, niczym ogary. | Ghul | 8 | 4 | 7 | 4 | 42 |
| |||||||||||||||||||
podstawa, atak wręczobrażenia fizyczneDemoralizujący Skowyt Zamiast ataku wszystkie jednostki w zasięgu otrzymują -12% do zadawanych obrażeń. Zasięg: 10 Czas trwania: 2 tury Ilość użyć 1 raz | ||||||||||||||||||||||||||
"Zły dotyk boli przez całe nieżycie" - powiedział pewien zasuszony komik. Poza kiepskim dowcipem jednak nie można nic szczególnego o nich powiedzieć. Standardowi żołnierze piechoty. | ||||||||||||||||||||||||||
Wygłodniałe Ghule zostały przez swoich panów specjalnie wyszkolone do walki. Są one jeszcze bardziej zajadłe i podstępne niż ich "dzicy" krewni. Gdy wraz z Nieumarłymi Władcami z Siedmiu Miast ruszają do boju, często trzeba je pętać łańcuchami niczym ogary bitewne. | Wygłodniały Ghul | 9 | 5 | 8 | 4 | 50 |
| |||||||||||||||||||
podstawa, atak wręczobrażenia fizyczneDemoralizujący Skowyt Zamiast ataku wszystkie jednostki w zasięgu otrzymują -12% do zadawanych obrażeń. Zasięg: 10 Czas trwania: 2 tury Ilość użyć 1 raz | ||||||||||||||||||||||||||
Lorem ipsum dolor sit amet, te usu sale fugit denique. At dicam lucilius torquatos vix. Fierent mentitum explicari his et, no sea duis quidam inermis. Ei vitae platonem nec. No agam tritani duo, ne eros ullum qui. | ||||||||||||||||||||||||||
Po swej śmierci dzieci Smoczych Bogów wędrują jako duchy na księżyc, gdzie czekają na powtórne odrodzenie pod czułą opieką Ashy. Jednak w wyniku dramatycznych przejść, wywołujących silne negatywne emocje, duch może zostać związany ze światem materialnym. Odprawiając pewien wyjątkowy rytuał, Nekromanci mogą zmieniać takie duchy w lojalne i bezwzględnie oddane sługi. | Duch | 5 | 3 | 3 | 4 | 32 |
| |||||||||||||||||||
podstawa, atak wręczobrażenia fizyczneDemoralizujący Skowyt Zamiast ataku wszystkie jednostki w zasięgu otrzymują -12% do zadawanych obrażeń. Zasięg: 10 Czas trwania: 2 tury Ilość użyć 1 raz | ||||||||||||||||||||||||||
Lorem ipsum dolor sit amet, te usu sale fugit denique. At dicam lucilius torquatos vix. Fierent mentitum explicari his et, no sea duis quidam inermis. Ei vitae platonem nec. No agam tritani duo, ne eros ullum qui. | ||||||||||||||||||||||||||
Widma powstają w wyniku szczególnie powolnej i bolesnej śmierci. Ich rany, choć zabliźnione bezcielesne, sprawiają, że bezustannie przeżywają agonie swego zgonu. Stąd też bierze się psychiczna zdolność do zadawania wrogom takich samych cierpień jakie stały się udziałem widm. Nekromanci kontrolują te umęczone duchy, przekonując je za pomocą magii, że jako jedyni mogą ulżyć im w cierpieniu. | Widmo | 6 | 5 | 4 | 4 | 36 |
| |||||||||||||||||||
podstawa, atak wręczobrażenia fizyczneDemoralizujący Skowyt Zamiast ataku wszystkie jednostki w zasięgu otrzymują -12% do zadawanych obrażeń. Zasięg: 10 Czas trwania: 2 tury Ilość użyć 1 raz | ||||||||||||||||||||||||||
Lorem ipsum dolor sit amet, te usu sale fugit denique. At dicam lucilius torquatos vix. Fierent mentitum explicari his et, no sea duis quidam inermis. Ei vitae platonem nec. No agam tritani duo, ne eros ullum qui. | ||||||||||||||||||||||||||
W 512 r.s.s, Czarodzieje z Siedmiu miast stworzyli zwierzoludzi jako strażników, służących i "zabawki". Efektem jednego z wielu eksperymentów była Lamasu, szczególny efekt nienaturalnego połączenia niefortunnych przestępców i Mantykor. Powstałe w ten sposób stworzenia były z natury nosicielami pewne dziwnej zarazy. Zbyt niestabilne i krótko żyjące, były uznawane za porażkę, póki pewien prosty balsamista nie odkrył ich prawdziwego potencjału. Ten uczeń Nekromantów po prostu wskrzesił martwe Lamasu i przekazał je w darze swoim mistrzom. Zdolność do przenoszenia zarazy w połączeniu z fizyczną siłą i mobilnością uczyniła z nich śmiercionośne i wszechstronne oddziały, który rosnący w siłę kult Nekromantów z radością włączył do swoich nieumarłych wojsk. | Lamasu | 41 | 34 | 4 | 6 | 240 |
| |||||||||||||||||||
podstawa, atak wręczobrażenia fizyczneDemoralizujący Skowyt Zamiast ataku wszystkie jednostki w zasięgu otrzymują -12% do zadawanych obrażeń. Zasięg: 10 Czas trwania: 2 tury Ilość użyć 1 raz | ||||||||||||||||||||||||||
Lorem ipsum dolor sit amet, te usu sale fugit denique. At dicam lucilius torquatos vix. Fierent mentitum explicari his et, no sea duis quidam inermis. Ei vitae platonem nec. No agam tritani duo, ne eros ullum qui. | ||||||||||||||||||||||||||
Pewne pasożyty są odporne na zarazę krążącą w ciele Lamasu i z czasem wchodzą w symbiozę ze swym nosicielem. Karmią się one ofiarami Lamasu lub znalezionymi przez nie zwłokami, a w zamian Lamasu mogą niekiedy użyć chmary takich pasożytów jako broni. Te pełne robactwa stwory znane są jako Gnijące Lamasu. | Gnijąca Lamasu | 44 | 36 | 5 | 6 | 260 |
| |||||||||||||||||||
podstawa, atak wręczobrażenia fizyczneDemoralizujący Skowyt Zamiast ataku wszystkie jednostki w zasięgu otrzymują -12% do zadawanych obrażeń. Zasięg: 10 Czas trwania: 2 tury Ilość użyć 1 raz | ||||||||||||||||||||||||||
Lorem ipsum dolor sit amet, te usu sale fugit denique. At dicam lucilius torquatos vix. Fierent mentitum explicari his et, no sea duis quidam inermis. Ei vitae platonem nec. No agam tritani duo, ne eros ullum qui. | ||||||||||||||||||||||||||
Nekromanci wyższej rangi otrzymują wydłużający życie eliksir uwarzony z jadu Namtaru, świętych pajęczych duchów Ashy, który dodają do swojego jadła. Taki "posiłek" zmienia je w Asakkusy, lub inaczej w "Lisze", przy czym wysusza ich ciała, jednocześnie uwalniając od pragnień właściwych śmiertelnikom. Nadal się jednak starzeją, aż zaczynają przypominać nieomal chodzące mumie. Mikstura z jadu zabarwia też ich oczy w całości na zielono. | Lisz | 47 | 13 | 4 | 2 | 180 |
| |||||||||||||||||||
podstawa, atak wręczobrażenia fizyczneDemoralizujący Skowyt Zamiast ataku wszystkie jednostki w zasięgu otrzymują -12% do zadawanych obrażeń. Zasięg: 10 Czas trwania: 2 tury Ilość użyć 1 raz | ||||||||||||||||||||||||||
Lorem ipsum dolor sit amet, te usu sale fugit denique. At dicam lucilius torquatos vix. Fierent mentitum explicari his et, no sea duis quidam inermis. Ei vitae platonem nec. No agam tritani duo, ne eros ullum qui. | ||||||||||||||||||||||||||
Arcylisz otrzymuje taki tytuł, jeśli potrafi kontynuować swój "żywot" poza tym, na co normalnie pozwalała jego lub jej fizyczna powłoka. Choć takie przeistoczenie wydaje się być samoistne, to wcale tak nie jest, bo Lisze czują moment, w którym powinien był nadejść zgon. Ponieważ istoty te opuszczają wtedy uświęcony krąg życia i śmierci, zyskują możność pojmowania potężniejszych mocy, których niekiedy można używać do wysysanie energii z żywych stworzeń. | Arcylisz | 49 | 13 | 5 | 2 | 180 |
| |||||||||||||||||||
podstawa, atak wręczobrażenia fizyczneDemoralizujący Skowyt Zamiast ataku wszystkie jednostki w zasięgu otrzymują -12% do zadawanych obrażeń. Zasięg: 10 Czas trwania: 2 tury Ilość użyć 1 raz | ||||||||||||||||||||||||||
Lorem ipsum dolor sit amet, te usu sale fugit denique. At dicam lucilius torquatos vix. Fierent mentitum explicari his et, no sea duis quidam inermis. Ei vitae platonem nec. No agam tritani duo, ne eros ullum qui. | ||||||||||||||||||||||||||
Rosnąc w siłę Lisze mogą zyskać prawo do uścisku Pajęczej Bogini, wskutek którego umrą i narodzą się ponownie jako Akhkhariusi lub "Wampiry". Muszą przejść przerażający rytuał, ale zyskują dzięki temu odmłodzenie i pozbawione wszelkich skaz ciało. Wampiry nie muszą już jeść, pić, spać ani oddychać, ponieważ wszystkie ich organy są "skamieniałe", a w żyłach płynie nie krew, lecz święty pajęczy jad. | Wampir | 40 | 19 | 8 | 7 | 210 |
| |||||||||||||||||||
podstawa, atak wręczobrażenia fizyczneDemoralizujący Skowyt Zamiast ataku wszystkie jednostki w zasięgu otrzymują -12% do zadawanych obrażeń. Zasięg: 10 Czas trwania: 2 tury Ilość użyć 1 raz | ||||||||||||||||||||||||||
Lorem ipsum dolor sit amet, te usu sale fugit denique. At dicam lucilius torquatos vix. Fierent mentitum explicari his et, no sea duis quidam inermis. Ei vitae platonem nec. No agam tritani duo, ne eros ullum qui. | ||||||||||||||||||||||||||
Gdy wampir osiągnie pełne mistrzostwo w swoich nowych mocach, zaczyna cofać się w czasie i z każdym kolejnym stuleciem swej nieumarłej egzystencji wygląda o rok młodziej. Jest tym samym witany w szeregach Wampirzych lordów i dołącza do rady Nekromantów. | Wampirzy Lord | 42 | 21 | 9 | 4 | 42 |
| |||||||||||||||||||
podstawa, atak wręczobrażenia fizyczneDemoralizujący Skowyt Zamiast ataku wszystkie jednostki w zasięgu otrzymują -12% do zadawanych obrażeń. Zasięg: 10 Czas trwania: 2 tury Ilość użyć 1 raz | ||||||||||||||||||||||||||
Lorem ipsum dolor sit amet, te usu sale fugit denique. At dicam lucilius torquatos vix. Fierent mentitum explicari his et, no sea duis quidam inermis. Ei vitae platonem nec. No agam tritani duo, ne eros ullum qui. | ||||||||||||||||||||||||||
Smoczej Bogini, prawdziwie boskiego odbicia śmiertelnego oblicza Ashy. Mogą one przyjmować zarówno postać hybrydy kobiety i pająka jak i niewiasty o ludzkich kształtach, ale z dwiema nogami i sześciorgiem ramion. Czczone przez Nekromantów, którzy używają ich jadu, by podtrzymać szeregi swoich Liszy i Wampirów, Namtaru często mieszkają głęboko w podziemiach Nekropolii, gdzie niczym królowe gniazda umacniają fundamenty miasta i troszczą się o jego wzrost. Namtaru regularnie doradzają swym wyznawcą poprzez szepty, wiersze, a nawet sny. Pod ich opieką Nieumarli przeczesują swe ziemie w poszukiwaniu zaginionych dusz, które następnie wcielają w swoje szeregi. | Prządki Losu | 115 | 99 | 3 | 3 | 900 |
| |||||||||||||||||||
podstawa, atak wręczobrażenia fizyczneDemoralizujący Skowyt Zamiast ataku wszystkie jednostki w zasięgu otrzymują -12% do zadawanych obrażeń. Zasięg: 10 Czas trwania: 2 tury Ilość użyć 1 raz | ||||||||||||||||||||||||||
Lorem ipsum dolor sit amet, te usu sale fugit denique. At dicam lucilius torquatos vix. Fierent mentitum explicari his et, no sea duis quidam inermis. Ei vitae platonem nec. No agam tritani duo, ne eros ullum qui. | ||||||||||||||||||||||||||
spiszę jak się kiedys dorobię tkaczek | Tkaczki Losu | 8 | 5 | 9 | 4 | 42 |
| |||||||||||||||||||
podstawa, atak wręczobrażenia fizyczneDemoralizujący Skowyt Zamiast ataku wszystkie jednostki w zasięgu otrzymują -12% do zadawanych obrażeń. Zasięg: 10 Czas trwania: 2 tury Ilość użyć 1 raz | ||||||||||||||||||||||||||
Wilki potrafią swym skowytem osłabić wrogów będących w zasięgu (-12% obrażeń). Poza tym, nie stanowią większego zagrożenia, aczkolwiek najczęściej będą atakować jako pierwsze. |