Zdolności
Jakaś tam zdolność
|
|
|
|
|
|
|
Rycerz Śmierci
Tajemny pocisk - zadaje zwiększone obrażenia od Magii Pierwotnej.
Poziom I
Wzmocniony Promień - zadaje zwiększone obrażenia celowi.
Premia od: Magia
Obrażenia od Magii Pierwotnej 2160
Koszt many 30
Wymagania
Brak wymagań
Punkt zdolności: 1Osłabienie Umysłu- uniemożliwia celowi korzystanie ze zdolności stworzeń. Nie działa na zdolności, które są stale aktywne, nie działa na bossów.
Premia od: Magia
Czas trwania 2 rundy
Odnawianie 3 rundy
Koszt Many 28
Osłabienie Umysłu
Nie można używać zdolności stworzeń
Wymagania
Brak wymagań
Punkt zdolności: 1
Poziom II
Piętno duszy - zadaje obrażenia celowi i obniża jego odporność na wszelkie obrażenia. Efekt czaru Piętno Cienia, można zakładać wielokrotnie za każdym razem zwiększając jego efekt. Jednak działa tylko na jeden wrogi oddział jednocześnie.
Premia od: Magia
Premia od Magi Pierwotnej 675
Odnawianie 1 runda
Koszt Many 50
Poziom III
Rozproszenie Magii- usuwa wszystkie negatywne i pozytywne efekty ze wszystkich stworzeń na wybranym terenie.
Premia od: Heroiczne Wsparcie
Zasięg działania 1
Odnawianie 3 rundy
Koszt Many 77
Poziom IV
Eksplozja tajemnej mocy - Zadaje zwiększone obrażenia wszystkich wrogom znajdującym się we wskazanym obszarze
Premia od: Magia
Obrażenia od Magii Pierwotnej 1053
Zasięg działania 1
Odnawianie 1 Runda
Koszt many 120
Wymagania:
Przyswojona zdolność: Wzmocniony Promień
Ogólnie wydane punkty zdolności: 10
Punkt umiejętności: 1Spowolnienie - spowalnia wszystkich wrogów na wskazanym terenie i zmniejsza ich inicjatywę. Nie działa na bossów.
Premia od: Heroiczne Wsparcie
Zasięg działania 1
Czas trwania 2 Rundy
Odnawianie 2 Rundy
Koszt many 16
Spowolnienie
Zasięg ruchu -2
Inicjatywa -3
Wymagania
Ogólnie wydane punkty zdolności: 10
Punkt umiejętności: 1
Poziom IV
Premia od: Heroiczne Wsparcie
Czas trwania 2 Rundy
Odnawianie 4 Rundy
Koszt many 200
Zebranie Magii
Obrażenia stworzenia +13%
Wymagania:
Przyswojona zdolność: Rozproszenie Magii
Ogólnie wydane punkty zdolności: 14
Punkt umiejętności: 1
Ożywienie Oddziałów Podstawowych - wskrzesza cel, o ile jest podstawowym stworzeniem Nieumarłym.
Premia od: Heroiczne Wsparcie
Leczenie 540
Odnawianie 2 Rundy
Koszt many 30
II
Wskrzeszenie - zwiększa skuteczność leczenia nieumarłych stworzeń w proporcji do liczby oddziałów które zginęły podczas bitwy. Ta zdolność po wybraniu jest aktywowana we wszystkich bitwach.
Premia od: Heroiczne Wsparcie
Wskrzeszenie
Uleczono+4%
Wymagania:
Ogólnie wydane punkty zdolności: 3
Punkt zdolności: 1Bolesna Więź - rozprzestrzenia wszystkie bezpośrednie obrażenia otrzymywane na skutek ataków przez cel na wszystkich pozostałych wrogów po równo. Obrażenia zadawane przez zdolności obszarowe nie będą się rozprzestrzeniać.
Premia od: Magia
Czas trwania 2 Rundy
Odnawianie 2 Rundy
Koszt many 46
Bolesna Więź
Bes pośrednie obrażenia zadane temu stworzeniu zostają rozproszone po równo pomiędzy wszystkich wrogów.
Wymagania:
Ogólnie wydane punkty zdolności: 3
Punkt zdolności: 1
III
Drenaż Życia - cel będzie się leczył w chwili zadawania obrażeń. Ilość odzyskanego zdrowia zależy od liczby zadawanych obrażeń.
Premia od: Heroiczne Wsparcie
Czas trwania 3 Rundy
Odnawianie 3 Rundy
Koszt many 80
Drenaż Życia
Leczy się samodzielnie w trakcie ataków
Kradzież Życia 51%
Wymagania:
Przyswojona zdolność: Wskrzeszenie
Ogólnie wydane punkty zdolności: 8
Punkt umiejętności: 1
IV
Ożywienie Oddziałów Elitarnych - wskrzesza cel, o ile jest elitarnym stworzeniem Nieumarłych.
Premia od: Heroiczne Wsparcie
Leczenie 540
Odnawianie 2 Rundy
Koszt many 50
Wymagania:
Przyswojona zdolność: Ożywienie Oddziałów Podstawowych
Ogólnie wydane punkty zdolności: 10
Punkt umiejętności: 1Zepsucie, Zbiorowe - obniża skuteczność wszelkiego rodzaju leczenia wymierzonego w oddziały wroga. Po zastosowaniu tej zdolności, na objęte nią oddziały nie mają wpływu żadne pozytywne efekty.
Premia od: Magia
Czas trwania 2 Rundy
Odnawianie 4 Rundy
Koszt many 120
Zepsucie, Zbiorowe
Uleczono -31%
Wymagania:
Przyswojona zdolność: Bolesna Więź
Ogólnie wydane punkty zdolności: 10
Punkt umiejętności: 1
V
Klątwa Zaświatów - zadaje obrażenia wszystkim wrogim oddziałom i leczy wszystkie sojusznicze stworzenia Nieumarłych.
Premia od: Magia
Kradzież Życia 50%
Obrażenia od Magii Ciemności 495
Odnawianie 3 Rundy
Koszt: 200
Wymagania:
Przyswojona zdolność: Drenaż Życia
Ogólnie wydane punkty zdolności: 14
Punkt umiejętności: 1
Odrętwienie - sprawia, że cel nie może się ruszać,atakować anie korzystać z żadnych zdolności.
Jeśli cel przyjmie jakieś obrażenia, Odrętwienie ulega rozproszeniu, ale cel nie może odpowiedzieć Odwetem na taki atak. Nie działa na bossów.
Premia od: Heroiczne Wsparcie
Czas trwania 2 Rundy
Odnawianie 4 Rundy
Koszt many 20
Odrętwienie
Nie można podjąć czynności.
Efekt ulega rozproszeniu, gdy oddział zostanie zaatakowany
Wymagania
Brak wymagań
Punkt zdolności: 1II
Oczyszczenie - usuwa z celu wszystkie pozytywne efekty. Nie działa na bossów.
Premia od: Magia
Odnawianie 3 Rundy
Koszt many 31
Wymagania
Ogólnie wydane punkty zdolności: 3
Punkt zdolności: 1Agonia - zadaje obrażenia natychmiastowe oraz kolejne obrażenia co rundę. Ten efekt można nakładać wielokrotnie, za każdym razem go wzmacniając.
Premia od: Magia
Obrażenia od Magii Ciemności 447
Czas trwania 3 Rundy
Odnawianie 2 Rundy
Koszt many 50
Agonia
Obrażenia od Magii Ciemności na rundę 447
Wymagania
Ogólnie wydane punkty zdolności: 3
Punkt zdolności: 1III
Słabość, Zbiorowa - zmniejsza obrażenia od Mocy zadawane przez wszystkich wrogów.
Premia od: Heroiczne Wsparcie
Czas trwania 2 Rundy
Odnawianie 4 Rundy
Koszt many 80
Słabość
Obrażenia od Mocy -37%
Obrażenia od Mocy -37%
Wymagania
Przyswojona zdolność: Odrętwienie
Ogólnie wydane punkty zdolności: 8
Punkt zdolności: 1
Całun Nocy - spowalnia wszystkich wrogów i losowo zmienia kierunek ich marszu. Nie działa na bossów.
Premia od: Heroiczne Wsparcie
Czas trwania 2 Rundy
Odnawianie 4 Rundy
Koszt many 55
Całun nocy
Zasięg ruchu -50%
Wymagania
Ogólnie wydane punkty zdolności: 8
Punkt zdolności: 1
IV
Oczyszczająca Nowa - usuwa wszystkie pozytywne efekty z każdego wroga na wskazanym obszarze. Nie działa na bossów.
Premia od: Magia
Zasięg działania 1
Odnawianie 4 Rundy
Koszt many 76
Wymagania
Przyswojona zdolność: Oczyszczenie
Ogólnie wydane punkty zdolności: 10
Punkt zdolności: 1V
Komu Bije Dzwon - skazuje wybrany oddział na zagładę zaraz po ustąpieniu efektu. Nie działa na bossów.
Premia od: Magia
Czas trwania 5 Rund
Odnawianie 3 Rundy
Koszt many 126
Komu Bije Dzwon
Gdy ten efekt dobiegnie końca, oddział zostanie zniszczony
Wymagania
Przyswojona zdolność: Całun Nocy
Ogólnie wydane punkty zdolności: 14
Punkt zdolności: 1
]]]]