Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieRSSFB
News
Dawno nie odwiedzaliśmy na łamach Groty Heroes Online. Z dobrego powodu. Październikowe zmiany sprawiły, że gra bez inwestowania pieniędzy w wewnętrzną walutę (tzw. "pieczęcie bohatera") właściwie straciła sens. Wszędobylskie ograniczenia niemiłosiernie wydłużają i uprzykrzają rozgrywkę, zmuszając albo do marnowania wielu godzin dziennie na "farmienie" zasobów i doświadczenia, albo do ciągłego wydawania pieniędzy po to, aby osiągnąć poziom grywalności choć trochę zbliżony do tego w "normalnych" częściach Heroes (no... gdyby w HoMM byly tylko 2 frakcje, a osiągnięcie wyższego poziomu doświadczenia trwało kilka dni).

Co od tamtego czasu się zmieniło? W sumie niewiele - w grze ciągle nie ma nowych map, ani nowych frakcji, choć pojawiło się kilka nowych jednostek (związanych z pojawiającymi się periodycznie wydarzeniami). Za to dokonano większego zbalansowania stworów oraz ulepszono tryb gry "player vs player". Niedawno także dokonano sympatycznej zmiany - zwiększono prędkość bohatera na mapie przygody!... i jednocześnie usunięto stajnie zwiększające prędkość bohatera na mapie przygody.

Dziś natomiast rusza nowe wydarzenie, skierowane właśnie w stronę miłośników potyczek PVP - "Mistrzostwa Ashan". Najlepsi gracze ze wszystkich serwerów zmierzą się w finale na osobnym, dedykowanym serwerze i powalczą m.in. o Playstation 4. Aby się dostać do finału trzeba najpierw przejść przez eliminacje, polegające na znalezieniu się w "Top 10" Ligi Głównej naszego, polskiego serwera, a trafić tam można oczywiście poprzez wygranie jak największej ilości pojedynków PVP. Jesli więc polubiłeś/aś Heroes Online i to w trybie pojedynków czujesz się najlepiej, to jest to coś dla Ciebie. Po szczegóły zapraszam na forum Heroes Online.
Acid Dragon
Wasze komentarze (6)
3 mar - 09:36

Shael
Gra niegodna polecenia. Chyba, że coś zmienią w kwestii farmienia zasobów, a na to się jak na razie nie zanosi.
3 mar - 13:06

Elliv
Niech poszukają innych sposobów wyłudzania pieniędzy. Powodzenia.
3 mar - 14:23

Drwal
To zdecydowanie największe rozczarowanie. Gra zapowiadała się naprawdę nieźle, a kilka miesięcy od premiery duża część osób praktycznie o niej zapomniała. Jeżeli nie zmienią swojego podejścia, to nie zdziwię się, że za rok będzie trzeba pisać o zamknięciu serwerów.
3 mar - 15:33

Nicolai
Z ciekawości, gra ktoś jeszcze w to? Ja spróbowałem swoich sił i jest to naprawdę przyjemna gierka... do momentu kiedy zabraknie zasobów. Zbieranie golda to kilka godzin czekania, tak samo rekrutacja armii. Grać trzeba w systemie ratalnym i to z pewnymi nieudogodnieniami, bo liczba artefaktów, a także ilość i wielkość oddziałów jest ograniczona przez co coraz trudniej wygrywać z coraz to silniejszym przeciwnikiem dysponując armią stałej wielkości.
4 mar - 08:47

Shael
Ja tak samo Nicolai, nawet przez parę tygodni wchodziłem tylko po to, by zbierać zasoby do budowy siedliska potworów, ale znudziło mi się, bo za długo to schodziło. Na początku polskiej wersji tej gry było inaczej, były np kopalnie które to przyśpieszały.
20 mar - 18:02

Bluearga
Grałam w tą grę w becie i już wtedy wyglądała słabo, więc od tamtego czasu kompletnie o niej zapomniałam. Dopiero wy przypomnieliście mi tym newsem :P
Przeczuwam, że zamknięcie serwerów nie będzie za rok a dużo szybciej. W to już chyba teraz nikt nie gra, na YT nie ma wrzucanych żadnych filmików, wszelkie media milczą.

I po co było zamykać Heroes Online od wschodnich wydawców? Było dużo bardziej grywalne niż to...
Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.
© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty Might & Magic Heroes Online. Redakcja, kontakt