No i zaczęło się. Pod koniec stycznia w Dusseldorfie zorganizowano zamknięty pokaz gry przeglądarkowej Heroes Online dla prasy i zaproszonych fanów z forum VIP. Dzisiaj serwis Gry Online zamieszcza relację z owego wydarzenia.
Z najważniejszych informacji:
- gra oparta jest na technologii Flash,
- poruszanie na mapie przygód odbywa się w czasie rzeczywistym (ktoś w ogóle jest tym faktem zaskoczony?),
- pole walki złożone jest z heksów,
- atak od tyłu (bez skojarzeń :P) może zadać dodatkowe obrażenia krytyczne,
- jednostki strzelające mają ograniczony zasięg,
- bitwy mogą mieć kilka etapów (obstawa bossa - > walka z bossem), przy czym armia gracza nie uzupełnia swych strat miedzy nimi,
- awans bohatera odblokowuje dostęp do silniejszych jednostek,
- gracz startuje bez zamku, ale w ciągu 2-5 godzin gry może się go dorobić,
- rozbudowa zamku ma być oparta na schematach z H6, lecz przy większej ilości zasobów,
- wszystko wskazuje na to, że mimo obsuwy, gracze dostaną do zabawy tylko Przystań i Nekropolię,
- informacje z pokazu sugerują brak trybu PvP - czas pokaże, na ile są one prawdziwe.
No i tyle. Pozostaje czekać na relację na innych portalach oraz od fanów.
UAKTUALNIENIE:
Opis z serwisu Gram.pl, Gamezilli i Polygamii.
A tymczasem Ubisoft uruchomił profil Heroes Online na Facebooku. Premiera Heroes Online zapowiedziana jest na czerwiec 2013 r.
Reldi
Tarnoob
Tarnoob
pierdyl
Tarnoob
WojtasCk
Tarnoob
Nowe King's Bounty od 1C i Katauri pokazały, jak dobrze zrobić bajkową grę z jajem bez infantylności i pretensjonalności. MMHO ma szansę pokazać, jak zrobić grę niebajkową w ogóle, co się nie zdarzyło od czasów Heroes III i Might and Magic VIII.
AmiDaDeer
Tarnoob
Bosper
Bosper
AmiDaDeer
sowa11
Alamar
Nicolai