Napisałbym "Premiera", ale ponieważ polska strona gry usilnie nie zauważa, że coś się zmieniło, a polska community manager nie odpowiada na maile*, to pozostaje jedynie opisać ostatnie wydarzenia.
Kilka dni temu Heroes Online weszło w nową fazę. Otwarto pierwszy międzynarodowy, angielski serwer (przeznaczony także dla państw, które nie dostały swojej wersji językowej), a zamknięto serwer testowy. Jednocześnie w przypadku nowych serwerów nikt już nie twierdzi, że to jakakolwiek "beta".
Rozgrywka uległa istotnym zmianom, z których najbardziej nieprzyjemną jest całkowite zlikwidowanie kopalni zasobów i jednocześnie zmniejszenie produkcji zasobów przez magazyny w miastach. Nie można też już dowolnie gromadzić zasobów i jednostek, bo pojawiły się górne limity ich posiadania. Poziomy Smoczego Rycerza nie dają też już premii do maksymalnej ilości stworzeń w oddziałach. Gracze, którzy mieli zbyt dużo jednostek w armii (z jakiegokolwiek powodu) dostali za nie rekompensatę w zasobach. Trudniej też zdobyć pieczęcie bohatera, bo zadania fabularne dają ich teraz znacznie mniej. A z dobrych wieści? Zlikwidowano "punkty akcji", które ograniczały ilość możliwych do stoczenia walk fabularnych. I to w sumie jedyna dobra wieść.
Z takimi właśnie zmianami Heroes Online wypływa na międzynarodowe wody. Mimo to, gra pozostaje całkiem solidną produkcją z rewelacyjną - jak na grę przeglądarkową - grafiką i wieloma ciekawymi rozwiązaniami. Sami spróbujcie i przekonajcie się na własne oczy.
Strona gry
*UPDATE - Dziś, na koniec tygodnia otrzymałem odpowiedź - wg BlueByte, gra jest faktycznie ciągle w niefinalnej wersji beta, nawet jeśli taka informacja znajduje się tylko na polskim serwerze. I nawet jeśli inne wersje językowe piszą o premierze. hmm.... Zostańmy więc przy określeniu "kamień milowy".
Kilka dni temu Heroes Online weszło w nową fazę. Otwarto pierwszy międzynarodowy, angielski serwer (przeznaczony także dla państw, które nie dostały swojej wersji językowej), a zamknięto serwer testowy. Jednocześnie w przypadku nowych serwerów nikt już nie twierdzi, że to jakakolwiek "beta".
Rozgrywka uległa istotnym zmianom, z których najbardziej nieprzyjemną jest całkowite zlikwidowanie kopalni zasobów i jednocześnie zmniejszenie produkcji zasobów przez magazyny w miastach. Nie można też już dowolnie gromadzić zasobów i jednostek, bo pojawiły się górne limity ich posiadania. Poziomy Smoczego Rycerza nie dają też już premii do maksymalnej ilości stworzeń w oddziałach. Gracze, którzy mieli zbyt dużo jednostek w armii (z jakiegokolwiek powodu) dostali za nie rekompensatę w zasobach. Trudniej też zdobyć pieczęcie bohatera, bo zadania fabularne dają ich teraz znacznie mniej. A z dobrych wieści? Zlikwidowano "punkty akcji", które ograniczały ilość możliwych do stoczenia walk fabularnych. I to w sumie jedyna dobra wieść.
Z takimi właśnie zmianami Heroes Online wypływa na międzynarodowe wody. Mimo to, gra pozostaje całkiem solidną produkcją z rewelacyjną - jak na grę przeglądarkową - grafiką i wieloma ciekawymi rozwiązaniami. Sami spróbujcie i przekonajcie się na własne oczy.
Strona gry
*UPDATE - Dziś, na koniec tygodnia otrzymałem odpowiedź - wg BlueByte, gra jest faktycznie ciągle w niefinalnej wersji beta, nawet jeśli taka informacja znajduje się tylko na polskim serwerze. I nawet jeśli inne wersje językowe piszą o premierze. hmm.... Zostańmy więc przy określeniu "kamień milowy".
Andruids
Jak w ogóle wygląda fabuła? W jakim okresie jest umieszczona? Znowu to samo co w szóstce?
Acid Dragon
Co do fabuły, to ma swoją własną. Akcja gry dzieje się gdzieś między Heroes VI, a Heroes VII, w okolicach Trzeciego Zaćmienia. Cesarzem Imperium jest niejaki Duncan Sokół. Więcej tutaj: http://www.gildia.acidcave.net/chronologia_ashanu.html#ho
Darkem
Górski
Andruids
Shael
Alamar
- wprowadzono pojemniki z artefaktami, które można było kupić bezpośrednio ze sklepu (szanse na wygranie czegoś cennego są jednak mizerne),
- zwiększono wymagane punkty many czarów do astronomicznych kosztów (oczywiście w sklepie pojawiły się w tym samym czasie mikstury many i zwoje),
- zwiększono czas potrzebny na postawienie budowli w miastach (można go skrócić płacąc pieczęciami),
- wreszcie usunięto kopalnie i wprowadzono odgórne limity wojsk, surowców i magazynów w miastach (limity można oczywiście obejść za pomocą pieczęci),
- i na koniec zredukowano ilość dostępnych zadań w poszczególnych rejonach jak i wprowadzono ich limity w dzienniku bohatera (maks. 3 każdego rodzaju w jednym momencie).
Pierwotny plan sklepiku zakładał przedmioty zmieniające wygląd i dodające mało istotne rzeczy (zwierzątka). Zamiast tego otrzymaliśmy sklepik, bez którego nie da się praktycznie grać.
Z gry F2P zrobiono typową grę P2W.
Gra nie jest warta zainteresowania, co najwyżej można rzucić na nią okiem.
Darkem
Dark Dragon