Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieRSSFB
News
Ubisoft kilka dni temu opublikował pobieżną historię będącą tłem fabularnym gry. Oto ona:

Dla każdej z frakcji istnieją oddzielne ścieżki fabularne na początku rozgrywki. Bohaterowie Przystani zostają wysłani przez cesarza na rubieże imperium, do baronii Blackbough (Czarnego Konaru), która została pozostawiona sobie samej. Baronię atakują hordy demonów, chcące zgładzić ważnego dyplomatę ukrywającego się w Katedrze Bursztynowego Tronu. Bohaterowie Nekropolii zostali wezwani przez Archonta Belketha, by wyruszyć na zapomnianą wyspę Szpon Namtaru, gdzie więźniowie wzniecili zamieszki i gdzie uwięziony jest tajemniczy osobnik.

Wraz z rozwojem fabuły bohaterowie odkryją, że w Ashanie istnieje zdradziecki spisek i toczy się wojna cieni. Bohaterowie zostaną naznaczeni przez Smoczego Boga Światłości, Elratha, i tym samym zostaną wezwani przez tajny Zakon Smoczych Rycerzy do spotkania się w jednym z ich Ukrytych Domów.

Heroes Online rozgrywa się krótko po Trzecim Zaćmieniu i nawiązuje do licznych zdarzeń z przeszłości i przyszłości Ashanu. Spotkać można będzie legendarne postacie z poprzednich gier HoMM. Lord Archont Belketh jest jedną z nich i będzie grał ważną rolę w grze jako władca Nar-Heresh. Przeciwko niemu stanie inna legendarna postać - renegat Arcylisz Sandro - który zamierza uwolnić pochłaniające wszystko moce Pustki, by całkowicie zniszczyć Ashan.

Heroes Online skupi się dodatkowo na dokładniejszym przedstawieniu istniejących już elementów fabularnych, jak choćby tajemniczy Zakon Smoczych Rycerzy, który przysiągł obronę smoczych bogów za wszelką cenę. Innym elementem jest Kościół Elratha, rozdarty wewnętrznym konfliktem, zaś ich bóg stał się celem Sandra. Kolejnym przykładem jest starożytne Imperium Shantiri, którego upadło dawno temu, lecz wciąż jest obecne w opuszczonych zakątkach Ashanu.
Po raz pierwszy bohaterowie będą mogli przemierzać ulice wspaniałych miast jak Nar-Heresh, powstająca stolica nekromantów, czy Sokole Gniazdo, legendarna stolica Przystani.

Oprócz tego wprowadzono do świata Ashan wiele nowych elementów: członkowie nihilistycznego kultu Zakonu Pustki, dowcipni i bezlitośni opryszkowie z najpotężniejszego gangu Czarnego Kła czy wielowymiarowi bohaterowie jak skazany na zagładę Pół-Ghul Yorath, walczący z rozkładem swego ciała, czy ogarnięty obsesją Archanioł Erion, który, starając się przeciwstawić mocom Pustki, spada w objęcia ciemnej strony.
Alamar
Wasze komentarze (6)
30 mar - 23:08

Nerevar
Pół-ghul? Jak coś takiego powstało? I czy tylko ja mam wrażenie, że ogarnięcie obsesją to stan normalny u ashanowych archaniołków? Rozumiem, że przez "obecność" Imperium Shantiri wskazują na jakieś ruiny i inne takie, nie zaś jakieś resztki ichniej administracji (choć to Ubi, cholera wie, co też im do łbów strzeli...)?
30 mar - 23:28

desmond
Pewnie podobnie jak Gauldoth półmartwy ;)
30 mar - 23:40

Nerevar
Hmm, a ghule nie miały być aby dzikimi istotami kierującymi się nienawiścią do żywych? O ile jestem w stanie wyobrazić sobie nekromantę ożywiającego siłą woli umierającą część swego ciała (Gauldoth) o tyle ghul to trochę inna para kaloszy (sam ghul to duch uwięziony w martwym ciele - jak zrobić wariant w połowie żyjący)? Manewr a'la Gauldoth nie powinien dać ghulowatej istoty, spętanie ducha we w połowie zniszczonym martwym ciele też raczej nie...
31 mar - 15:21

Mosqua
Caiaphas Smith nie był do końca człowiekiem, ani do końca ghulem, zatem można go potraktować jako półghula. Wprawdzie inne uniwersum i definicja ghula, ale idea taka już zaistniała.
31 mar - 19:12

Nerevar
Ale tam ghule to coś zupełnie innego (i tworzonego w inny sposób) - więc ciężko tu mówić nawet o podobnej idei (poza samą nazwą - a to jednak ciut mało).
1 kwi - 00:20

Mosqua
Zwróć uwagę na słowa, które zostały użyte przeze mnie. Wskazują one na to, że wiem, że tam ghul jest czymś innym. Jednocześnie zaś to, że określiłam to jako "idea" a nie "słowo" winno wskazywać na to, że znalazłam jakąś płaszczyznę porównawczą nie polegającą na zbieżności nazw. Wbrew obiegowej opinii pierwsza/najprostsza myśl nie jest myślą najlepszą/najbliższą prawdzie...

Podpowiedź: kwestia tego, co uznamy za cechy pierwszorzędowe. Dalej nie podpowiadam.
Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.
© 2003-21 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty Might & Magic Heroes Online. Redakcja, kontakt