Dziś dowiadujemy się o tym, jak mniej więcej będzie przedstawiała się wielkość świata w przeglądarkowej wersji Heroes oraz jak bardzo będzie on zróżnicowany...
Odpalając MM:HO, odkryjemy 6 różnych prowincji, które z kolei będą podzielone na kilka obszarów. Każdy obszar będzie miał swój własny styl graficzny. Zaczynając w lesie, możemy w krótkim czasie skończyć na pustyni. Jako, że taka liczba może się stosunkowo szybko znudzić twórcy zapowiadają dodawanie nowych prowincji z czasem.
Podróżując przez prowincje staniemy naprzeciwko wielu różnych NPCów. Niektórych trzeba będzie pokonać, aby przejść dalej. Inni będą strzegli skarbów i surowców, będziemy mogli zdecydować czy chcemy z nimi walczyć oraz czy nagrody są tego warte. Jeszcze inni będą przyjaźnie nastawieni - będzie można z nimi handlować lub najzwyczajniej przyjmować questy. Przy odrobinie szczęścia będziemy mogli znaleźć ukryte lokacje, które zapewnią na swoiste wzmocnienia lub odnowią naszą manę. Jeśli będziemy chcieli powrócić do poprzednich lokacji to gra zapewni nam też i taką możliwość.
Będziemy mogli przemieszczać się pomiędzy prowincjami, gdy tylko zdobędziemy do nich dostęp. Oznacza to przykładowo podróż naszego bohater Przystani do Nar-Heresh (prowincji, w której grę rozpoczynają Nekromanci) i stoczyć kilka bitew z takimi samymi przeciwnikami co Nekromanci. Nie będzie natomiast możliwe wykonywanie questów w tych prowincjach. Co oznacza, że nie będziemy mieli dostępu do wszystkich obszarów takiej prowincji. Jeśli będziemy chcieli zbadać każdy zakątek Ashanu warto rozważyć rozgrywkę bohaterami pozostałych frakcji (na razie mowa jest o 2, ale w przyszłości będzie to pewnie miało szersze odniesienie).
Jako, że podróże konno zajmują wiele czasu będzie można korzystać z portali rozstawionych po całej prowincji. Portale te będą podzielone na dwa typy:
Portale, które prowadzą do innych obszarów prowincji •Portale, które prowadzą do innych prowincji
Odpalając MM:HO, odkryjemy 6 różnych prowincji, które z kolei będą podzielone na kilka obszarów. Każdy obszar będzie miał swój własny styl graficzny. Zaczynając w lesie, możemy w krótkim czasie skończyć na pustyni. Jako, że taka liczba może się stosunkowo szybko znudzić twórcy zapowiadają dodawanie nowych prowincji z czasem.
Podróżując przez prowincje staniemy naprzeciwko wielu różnych NPCów. Niektórych trzeba będzie pokonać, aby przejść dalej. Inni będą strzegli skarbów i surowców, będziemy mogli zdecydować czy chcemy z nimi walczyć oraz czy nagrody są tego warte. Jeszcze inni będą przyjaźnie nastawieni - będzie można z nimi handlować lub najzwyczajniej przyjmować questy. Przy odrobinie szczęścia będziemy mogli znaleźć ukryte lokacje, które zapewnią na swoiste wzmocnienia lub odnowią naszą manę. Jeśli będziemy chcieli powrócić do poprzednich lokacji to gra zapewni nam też i taką możliwość.
Będziemy mogli przemieszczać się pomiędzy prowincjami, gdy tylko zdobędziemy do nich dostęp. Oznacza to przykładowo podróż naszego bohater Przystani do Nar-Heresh (prowincji, w której grę rozpoczynają Nekromanci) i stoczyć kilka bitew z takimi samymi przeciwnikami co Nekromanci. Nie będzie natomiast możliwe wykonywanie questów w tych prowincjach. Co oznacza, że nie będziemy mieli dostępu do wszystkich obszarów takiej prowincji. Jeśli będziemy chcieli zbadać każdy zakątek Ashanu warto rozważyć rozgrywkę bohaterami pozostałych frakcji (na razie mowa jest o 2, ale w przyszłości będzie to pewnie miało szersze odniesienie).
Jako, że podróże konno zajmują wiele czasu będzie można korzystać z portali rozstawionych po całej prowincji. Portale te będą podzielone na dwa typy:
Farben
AmiDaDeer
Aayren
Warmonger
Bardzo podoba mi się styl graficzny HO. Ładny i czytelny, wszystko jest na swoim miejscu, bez zbędnych udziwnień.
Farben
Wikist
Hayven
Grafika nawet ładna.
Arszonto